Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите при консумация - 156 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с оборотите при консумация - 156 2.0TS

    Проблемът е следният : сутрин колата е песен, няма клатене, няма придърпване, ускорява равномерно и на празен ход оборотите не помръдват. Вечер е страшно, почва клатене, придърпване, заглъхване и снощи на 2 светофара в Пловдив угасна. Пали без проблем. Замислих се с какво сутрин е по-различно от вечер? Ми вечер понеже е жега климатика работи и снощи след гасненето спрях климата и всичко се оправи. Установих обаче че прави проблеми и като пусна фаровете. CD-то работи нон-стоп на радио, но проблем няма. Та като пусна някакъв консуматор и колата става неадекватна. На диагностиката всичко е 6. Четох доста теми за проблеми с оборотите, но подобен на моя не видях. Някой ако нещо се е сблъсквал с тази "аномалия" да сподели.

    Поздрави
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

  • #2
    На ЕКУ-то отиват няколко плюса от различни места. Виж първо масата към ЕКУ-то дали е добре и после мери всички плюс и виж кой от всички ти пада. Ако само един от всички ти пада ЕКУ-то ще прави грешна корекция по напрежение. Имал съм такъв случай. При включване на вентилатора в купето се покъсваше да клати обороти. Щом го спра се успиваха. Не помня точно на кой пин се оказа проблемното напрежение, но помня че тогава сменях плюсов кабел.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      На ЕКУ-то отиват няколко плюса от различни места. Виж първо масата към ЕКУ-то дали е добре и после мери всички плюс и виж кой от всички ти пада. Ако само един от всички ти пада ЕКУ-то ще прави грешна корекция по напрежение. Имал съм такъв случай. При включване на вентилатора в купето се покъсваше да клати обороти. Щом го спра се успиваха. Не помня точно на кой пин се оказа проблемното напрежение, но помня че тогава сменях плюсов кабел.
      мерси .. още довечера ще пробвам
      да и вентилатора само като пусна почва .. 1500 - 400 и мре ..
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #4
        А7, А17, А8, А9, А18 - проверяваш тези към маса трябва и на 5-те да имаш еднакво напрежение такова каквото измериш и директно на акумулатора. А7 и А17 са от главното реле. Имаш 15А предпазител за това реле на бушонното табло, а самото реле е отзад на таблото.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          тенкс мен .. супер си ..
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #6
            A9 управлява релето - не е захранване.
            Last edited by GammaRay; d.m.y г., 10:40.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #7
              Може да управлява и совалка. Какво значение има това? Там трябва да имаш напрежение като акумулатора. Теб това те интересува. Ако ще се правиш на остроумен.... по-добре не ме пробвай моля.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Абе к'во да ти се обяснявам..прекрасно отношение към колега.Такива кат теб трябва да се изключват от форума.
                Last edited by GammaRay; d.m.y г., 13:01.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #9
                  От където идва напрежението за А9 демек за релето от там идва и за А7 и за А17. Ако имаш различия това ще те насочи към мястото къде вероятно е проблема. Не случайно съм го написал.

                  Разбираш ли своето отношение? Поправяш ме някак си неуместно и невярно. Не е управление там, а точно си имаш напрежение. На буксата. Тук проверяваме инсталацията, не ЕКУ-то. ЕКУ-то не ни вълунва в момента. На откачен щекер на ЕКУ трябва на тези пинове да има това което съм написал и по-горе.

                  Отношението ми е в отговор на твоето.

                  Ти оправи ли си колата?
                  Last edited by oem; d.m.y г., 13:05.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    е не съм още .. снощи нещо окъснях и реших да го оставя за днес
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • #11
                      Аз колегата питам
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment

                      Working...
                      X